آفتاب

بهاره رهنما نباید ازدواج می کرد؛ حتی دوسال پس از جدایی از قاسم خانی؟! | واکنش ها به ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما نباید ازدواج می کرد؛ حتی دوسال پس از جدایی از قاسم خانی؟! | واکنش ها به ازدواج مجدد بهاره رهنما

واکنش ها به ازدواج مجدد بهاره رهنما چند دسته بود. عده ای به این بازیگر معروف، تبریک گفتند بابت شادی اش! عده ای دربدر کنجکاوی های روزمره بودند. عده ای دیگر اما همین که عکسهای ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی را دیدند، شروع کردند به بد و بیراه گفتن به بهاره رهنما و پای پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما را وسط کشیدند! عده ای حتی به تیپ بهاره رهنما در روز عروسی ایراد گرفتند!

بیشتر بخوانید: امیر خسرو عباسی کیست؟
بیشتر بخوانید: بهاره رهنما: پیمان قاسم خانی بهترین دوستم است!
بیشتر ببینید: ازدواج بهاره رهنما +عکسهای جدید
بیشتر ببینید: توهین به بهاره رهنما به خاطر پوشش اش در عروسی.

به گزارش آفتاب، بهاره رهنما در واکنش به حواشی پیش آمده درباره ازدواج مجددش در صفحه تلگرام خود یادداشتی از یک نویسنده و مترجم* منتشر کرد.

در این یادداشت آمده است؛ 

بهاره رهنما، نویسنده و بازیگر ایرانی یکی از مثبت ترین شخصیت ها و سلبریتی های ایرانی ست که می شناسم. هرگز حرف و سخن ناجوری از او در جایی ندیده و نشنیده ام. از آن افرادی که وقتی از نزدیک می بینی لذت می بری از خوش رویی و ادب و فروتنی اش.

اما ملت همیشه در صحنه ی ما در صفحات مجازی، زیر عکس های عروسی خانم رهنما بمباران کرده اند. چند سوال از آن دسته عزیزان همیشه در صحنه دارم:

۱_آیا زنان پس از طلاق حق ازدواج مجدد را ندارند؟

۲_آیا زنان محکوم اند که با لباس سفید وارد و با کفن سفید از زندگی زناشویی خارج شوند؟ کسی که به هردلیلی به طلاق عاطفی می رسد، حق طلاق قانونی ندارد؟

۳_چه کسی تعیین می کند که "دختر " باید سفید بپوشد و "زن مطلقه" چنین حقی ندارد؟ چه کسی؟ شما؟!؟ عمه یا مادربزرگتان؟!

۴_ به نظرتان دو سال تنها بودن پس از جدایی کم است؟ چند سال تنهایی را مناسب می دانید ای کامنت گذاران گرامی که همگی مشاور و پژوهشگر خانواده می باشید؟؟ 

و در ادامه متذکر می شوم...

۴_ ببخشید که بازیگران درباره ی رابطه ی عاطفی، تاج و لباس و اصلا عروسی گرفتتشان نظر کارشناسانه و فوق تخصصی مردم را نمی پرسند

۵_ببخشید که عشق و شادی مجدد یک زن تا این حد برخی را ناراحت می کند! ببخشید که برخلاف تصور زنی پس از طلاق تارک دنیا و افسرده و مغموم و خلاصه بدبخت نشده تا برخی خوشحال شوند! ببخشید که بعضی آدم ها بلدند دوباره عاشق بشوند اما برخی بلد نیستند! من ضمن رعایت ادب، به خاطر کمبودهای برخی از همگی عذرخواهی می کنم!

همه اخبار بهاره رهنما در آفتاب

* فردی که در کانال تلگرام بهاره رهنما به عنوان نویسنده این متن معرفی شده بود، در تماس با آفتاب نگارش این یادداشت را تکذیب کرد!! باید منتظر توضیح بهاره رهنما درباره نویسنده این مطلب باشیم!
کد N1757205

وبگردی